Zespół Franka Williamsa zdobył w Bahrajnie zaledwie jeden punkt za dziesiąte miejsce Rubensa Barrichello. Przed GP Australii, zespół z Grove uporał się z problemami spotkanymi w Bahrajnie, a w piątek sprawdzi nowe części w bolidzie FW32. Jak spiszą się one na diametralnie innym niż Sakhir torze? Przekonamy się już za kilka dni.
Rubens Barrichello„Melbourne to świetne miejsce na Grand Prix. Stawka zawsze jest konkurencyjna, co z perspektywy fanów jest bardzo dobre, to również bardzo towarzyskie miasto, więc miło tu przebywać. Bardzo lubię Albert Park. Tak naprawdę nie czuć tu toru ulicznego, trasa jest wymagająca z kilkoma interesującymi zakrętami do pokonania. Mieliśmy w Bahrajnie trochę problemów, ale rozwiązaliśmy je przed Australią. Jestem przekonany, że będziemy mieli pozytywny weekend”.
Nico Hülkenberg
„Jeśli chodzi o tor, w ogóle nie znam Albert Park, ponieważ jeszcze tu nie jeździłem. W zeszłym tygodniu spędziłem z inżynierami kilka dni w fabryce trenując przy użyciu symulatora, co było niezwykle pomocne, nic jednak nie równa się z pokonaniem okrążenia na prawdziwym torze. Bahrajn nie był dla mnie najlepszym wyścigiem, ale jest kilka jasnych stron, ponieważ wiemy nad czym trzeba popracować. Mam nadzieję na bardziej owocny weekend w Australii, co będzie rezultatem nauki wyniesionej z Bahrajnu oraz wynikiem naszej pracy od czasu powrotu do domu. Wylatuję do Sydney na dzień z RBS, który odbywa się we wtorek. Potem, w środę, mam spotkanie z firmą Randstad w Melbourne, po którym wyruszę na tor”.
Sam Michael, dyrektor techniczny
„Albert Park to tor o niskim poziomie przyczepności i zazwyczaj trzeba balansować na granicy pod względem zużycia opon. W wyniku tego, wymagane jest ostrożne zarządzanie ustawieniami samochodu podczas całego weekendu. W Australii będziemy mieli trochę poprawek do FW32, które sprawdzimy podczas piątkowych sesji. Zapowiada się naprawdę ciekawy weekend, ponieważ nie wiadomo jak zespoły poradzą sobie na obiekcie tak mocno różniącym się w porównaniu z Sakhir. Jeśli chodzi o strategię, Bahrajn dał dobre wskazówki na temat najchętniej wybieranej strategii postojów w Melbourne”.
22.03.2010 19:24
0
Ciekawe kto się okaże najlepszy poza wielką czwórką. Renault czy Williams...
22.03.2010 19:29
0
ja obstawiam Renult w Wiliamsa nigdy nie wierzyłem
22.03.2010 19:38
0
@2statystyki są bezlitosne....
22.03.2010 19:47
0
Aczkolwiek ostatnia dekada wypada słabo. Ost. zwycięstwoteamu Franka Williamsa Interlagos 04 J.P.M.
22.03.2010 19:52
0
RENAULT może sprawić wielką niespodzianke czy zwruciliście uwagę na tępo Roberta w poprzednim gp
22.03.2010 19:54
0
nie zdziwie się jak Robert zawalczy o podium ja zresztą typowałem Roberta na nr.1
22.03.2010 19:55
0
a Williams ech poraszka gdzieś w ogonie stawki
22.03.2010 19:57
0
@567-poraszka....fakt
22.03.2010 20:02
0
Szkoda że Renault nie dostarcza silników Williamsowi:/ Williams-Renault..mmmm Austarlia?? kto poza wielka czwórką Bolid Williamsa=bolid Renault Kubica>Barichello Stawiam na dobry występ Renault. Może Robert wreszcie dojedzie a jeżeli będzie miał szczęsćie to moze byc wysoko bo Australia to jednak Australia
22.03.2010 20:10
0
matidj ja nie zwróciłem uwagi na tempo Roberta :) co tam wypatrzyłeś mistrzu?? Kubek był najszybszy??
22.03.2010 20:12
0
@kuczek bo młody jesteś:) Williams to była potęga. Może jeszcze kiedyś to wróci? Chciałbym.
22.03.2010 20:16
0
@cyk-bo koledze nie chodziło o tempo(tempus, temporis) tylko o tępo...cholera wie, co to...? Może jakiś ekstra element kombinezonu...
22.03.2010 20:20
0
Hej wszystkim !!!!!!!!!!!!!!!!! Sory ze nie na temat zle znalazlem cos co napewno was zainteresuje. Znalazlem krotki filmik z zespołu Renault ktory pojawil sie dzisiaj. Zwróccie uwage na przednie skrzydło bo ja jeszcze takiego nie widzialem
22.03.2010 20:21
0
http: //www. youtube. com/watch?v=1ZHgtmPncG4&feature=sub
22.03.2010 20:22
0
@pjc Senna, potem Hill, Coulthard 1994/1995 wtedy też Benetton ładnie jeździł i oba teamy były napędzane silnikami Renault
22.03.2010 20:31
0
Wiem, kibicuję im od czasów Mansella.
22.03.2010 20:31
0
@ Kempa- mógłbyś napisać coś na temat dyfuzorów , bo coś sprawa ucichła. Masz jakieś nowe informacje?
22.03.2010 20:33
0
Renault będzie moim zdaniem czarnym koniem tego sezonu a raczej żółto-czarnym:) Naprawde jest niezle i mozna walczyc o wysokie lokaty w granicach 5,6. Co do Williamsa to mysle ze mogą byc na miejscach wysokich ale to zalzey od tego co sie będzie dzialo na torze głównie. Chyba jednak to 8,9 czy 10 miejsce to to na co stac Williamsa.
22.03.2010 20:41
0
14. macwrc przecież to jest R28 pomalowany na nowe barwy, ty tego nie widzisz chłopie ? chyba interesujesz się F1 od miesiąca
22.03.2010 20:43
0
trzymają R28 w nowych barwach w siedzibie?? powiesz mi po co??
22.03.2010 20:45
0
niech się chłopak cieszy
22.03.2010 20:45
0
20. macwrc człowieku jako model pokazowy !! tego modelu już nie używają, co mają dać nowe R30 najlepiej ze wszystkim ulepszeniami ? mówisz że to nowy spojler, a nie zauważyłeś chociaż że ma nie przepisową szerokość...najpierw pomyśl, a potem coś wklejaj
22.03.2010 20:45
0
do testów ??
22.03.2010 20:49
0
BMWbmw: nie denerwuj sie!!! Ale masz racje to R28
22.03.2010 21:16
0
ja stawiam w tym race na Renault bo mają dobrą przyczepność mechaniczną, sezon może być dobry, bo Renault ma dobre tempo rozwoju (patrz sezony 2007 i 2008)
22.03.2010 21:20
0
25. Bari nie filozofuj :P wiesz kto piszę :)
22.03.2010 22:06
0
tacy znawcy a jakim cudem Robert z 21 miejsca bryknoł na 11 co tak se jechał i samo sie staneło
22.03.2010 22:06
0
nie czarujmy sie RBR I FERRARI poza zasięgiem Renia może powalczyć z Mackiem i Mercem, Frank pewnie w środku stawki jak zwylke. Pozdrawiam fanów F1!
22.03.2010 22:10
0
27. matidj fakt bryknął na 11 ale w połowie dystansu nie był w stanie zbliżyć się do Rubensa może wina opon ale według ciebie jak kandydata na podium to trocszke zabraknie do ścisłej czołówki
22.03.2010 22:35
0
i tak im dobrze poszło
22.03.2010 23:48
0
27. matidj - dowód, że jednak są głupie pytania. Idąc Twoim tokiem rozumowania, sugeruję Ci wzięcie udziału w maratonie. Sądzę, że w licznej stawce (mowa o amatorach) znalazłoby się kilku biegaczy których byś wyprzedził. Następnie tak sobie dodając sukcesywnie liczbę wyprzedzonych rywali okazałoby się, że jest realna szansa na wygranie z wszystkimi już w następnym biegu. W F1 nie bez powodu różnica zdobytych punktów pomiędzy sąsiednimi lokatami zmniejsza się wraz z oddaleniem od 1. - tak było wcześniej (chociaż zbyt łagodnie), tak jest też teraz (jednak chyba zbyt ostro).
22.03.2010 23:58
0
11. pjc - nie wróci (że się wtrącę :)) od powrotu do potęgi bardziej pewna jest sprzedaż tego zespołu.
23.03.2010 00:47
0
1. Filipek - odpowiem w stylu pana Kochańskiego: Renault czy Williams? Z tej dwójki najlepsze będzie Force India.
23.03.2010 01:16
0
32. Marti - Jesteś tego taka pewna? Uważam że żadnego rozwiązania nie można jeszcze przekreślać. Moim zdaniem bardziej prawdopodobne od sprzedaży Williamsa jest wycofanie się Mercedesa. Przypuszczam że Williams może jeszcze wygrywać. Pamiętam jak krytykowałaś CFD. Williams akurat bardziej ufa tunelom, które zresztą ma najwyższej jakości. Frank pozbył się kierowców pokroju Laluś czy Kazuki. Nico może się okazać strzałem w dziesiątkę. Ciągle ufam że czasy koncernów samochodowych powoli się skończą (został już tylko Mercedes, kawałek Renault i oczywiście Ferrari) i wrócą czasy napaleńców typu Williams czy Mallya.
23.03.2010 06:49
0
Niech Williams się nie martwi. .......Zawsze pojawiają się nowe problemy.....:)))
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się